Výměna zboží
Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit.
Na výměnu zboží máte 14 dnů.
Jak postupovat při výměně zboží?
1.
Výběr nového zboží a vytvoření nové objednávky
Snažíme se Vám výměnu zboží co nejvíce usnadnit, proto používáme efektivní a jednoduchý způsob, jak výměnu provést.
Na e-shopu si vyberte jakékoli produkty, za které chcete vyměnit zboží k vrácení. Zcela klasickým způsobem vložte zboží do košíku, jako při tvoření klasické objednávky.
DŮLEŽITÉ:
Vyberte si způsob dopravy a platbu dobírkou nebo bankovním převodem (nikdy ne platbu kartou, jelikož cena nové objednávky bude snížena o hodnotu zboží, které nám posíláte na výměnu).
V případě bankovního převodu novou objednávku ihned neplaťte.
Do poznámky nezapomeňte uvést "VÝMĚNA ZBOŽÍ" (jinak bychom nevěděli, že se jedná o výměnu a objednávku bychom expedovali běžným způsobem), zadejte adresu, na kterou chcete nové zboží zaslat a objednávku klasickým způsobem dokončete.
Proč to takto je?
Díky nově vytvořené objednávce je zboží, které jste si vybrali na výměnu, pro Vás rezervováno do doby, než k nám původní zboží a žádost o jeho výměnu dorazí. Zároveň jste průběžně informováni o postupu vyřízení.
Poznámka:
Nové zboží nemusí mít cenu původního produktu, který chcete vyměnit. Jakmile nám ho doručíte, jeho hodnota bude odečtena od nové objednávky. Pokud si vyberete levnější zboží, zbylé peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet. V opačném případě můžete rozdíl doplatit dobírkou nebo bankovním převodem.
2.
Stažení a vyplnění formuláře pro výměnu zboží nebo vyplnění online.
- Stažení formuláře
Pod tímto textem si stáhněte jednoduchý formulář pro výměnu zboží, vytiskněte jej a vyplňte. Formulář přiložte ke zboží, které posíláte na výměnu.
- Vyplnění formuláře online
Ve spodní části této stránky vyplňte online formulář pro výměnu zboží. Než vyplníte online formulář, vytvořte si objednávku dle bodu 1. tohoto návodu.
3.
Přiložte kopii (faktury) daňového dokladu, který jste obdrželi v objednávce (Jen pokud máte možnost kopii vytvořit)
Pokud nemáte možnost vytvořit kopii a přiložit jí do zásilky, napište na papír Své jméno, číslo původní objednávky, číslo nové objednávky a vložte jej do balíčku společně se zboží, které nám zasíláte.
Daňový doklad nám pomůže rychleji zařadit a vyřídit Vaši žádost o výměnu zboží.
4.
Zabalte zboží a odešlete
Zboží, které chcete vyměnit, zabalte společně s formulářem a kopií daňového dokladu a odešlete na naši adresu.
Vaše žádost bude vyřízena v co nejkratším čase.
ZBOŽÍ NA VÝMĚNU MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:
- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno
- v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno
- nesmí být používáno (pouze v rámci zkoušení), nesmí být nijak poškozeno a znečištěno
- zboží na výměnu zasílejte, prosím, doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte
- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu a nezasílejte jej na výměnu